איך בוחרים ריהוט משרדי?

כשאתם פותחים משרד חדש או משפצים משרד קיים, עליכם להקדיש מחשבה לא מעטה למגוון רחב של שאלות, ואחת מהן היא שאלת הריהוט במשרד.

זהו לא רק עניין של טעם אישי. מצד אחד, מי שייכנס אל המשרד שלכם, בין אם הוא לקוח פוטנציאלי, שותף, ספק או משקיע, יקבל את הרושם הראשוני מן הפריטים שהוא רואה – ועל כן הריהוט צריך להיות מרשים מבחינה ויזואלית, להתחבר לקונספט הכללי של המשרד וקל לניקוי במקרה שמישהו שפך כוס קפה על הכיסאות.

מצד שני, זהו בעיקר מקום עבודה שבו תצטרכו לבלות שעות רבות, ולא רק אתם אלא גם העובדים האחרים במשרד. לכן הריהוט צריך להיות גם פונקציונלי ונוח לשימוש. צריך לזכור גם שפריטי ריהוט משרדי אינם דבר שנהוג להחליף לאחר תקופות קצרות, כך שהוא צריך להיות גם עמיד לשנים רבות.

השאלות רבות: האם לבחור בכסאות המתנה ממתכת או בספות מעור? האם להתקין מערכת מיזוג מרכזית או שמספיק מאוורר תקרה בכל חדר? כיצד אמורות להיראות עמדות העבודה האישיות של כל עובד ועובד? – אולם אל דאגה, הפתרון פשוט למדי: כל מה שצריך הוא לבצע חשיבה מקדימה ולענות לעצמכם על מספר סוגיות מקדימות שיסייעו לכם להבהיר את הצרכים שלכם. הנה מספר דוגמאות:

מה הרושם הראשוני שאתם מעוניינים ליצור?

אם המשרד שלכם אמור ליצור תחושה של יוקרה ופאר, סביר להניח שכדאי להשקיע בריהוט מן הצד היקר של הסקאלה, עם חומרים כגון עור וקטיפה. אם מדובר במשרד של סטארטאפ קטן שמעוניין לשדר רוח צעירה, אולי תעדיפו כסאות מתכת ופלסטיק. לחלופין, אם מדובר במשרד העוסק בעיצוב או באמנות ואתם רוצים לשדר דווקא יצירתיות וחופש, יתכן ותבחרו ללכת על קו אשר משלב בין פריטים שונים תוך יצירת אי סדר מכוון.

מה גודל המשרד שלכם?

לגודל המשרד יש השפעה ישירה על הריהוט המשרדי שבו. למשל, משרד שמימדיו קטנים יחסית יזדקק להרבה יותר פתרונות אחסון מאשר משרד רחב ידיים. מאידך, משרד גדול עשוי להציג בפניכם אתגרים אחרים, כגון מניעת תחושה של חלל ריק מדי באמצעות הצבת רהיטים במיקומים אסטרטגיים.

מה העובדים צריכים לעשות?

חלק משיקולי בחירת הריהוט המשרדי קשורים לפעולות היומיומיות של העובדים. אם יש מספר עובדים שצריכים לשתף פעולה, יתכן ועדיף ליצור עבורם חלל משותף עם שולחן אחד שהם יעבדו לאורכו, ולחלופין אם כל אחד עובד באופן אישי מוטב ליצור חללים אישיים ופרטיים.

שתף את המוצר:

Mail Icon
צור קשר
Call
Mail

Call Now